# hi , please call me back ? # hi , please call me back ? # hi , please call me back ?
hrmmm ,,
semalam lebeh kureng dlm kol 11.30 cmtuhh , " si dye " anta mecej cmney > "hi please call me back"?
sebenarnyer aq x perasan ad mecejj plaks. hadoyy ! coz , aq dah tidorr . baru jerr tidorr . errrrghh ! x silap smlm aq tidor kol 11 cmtuh lahh . coz , aq dah ngantok gylerr nak mamposs !hrmm . pagy tady baru perasan yg dye mecej . hadoyy ! ingad nak call dye "si dye" , balek tapy takott dye buzy plaks . :(
then , tetibe aq tengh ciap ad mcejj plaks . then , tengoklah sape yg mecej tuhh . sekali "ROSMALINDA NUSI " haha . .dye anta cmney > "wehh tikah ! aku tk gy sch taw . sbb perot aku saket gylegyle n peneng pale . shooryy :) < dye anta at aq cmtuhh . sejibik-jibik ayat dye cmtuh . HAHA . hadoyy !then , aq rase dah malas nak gy ckola . tapyy , aq dah siap , so aq gy jerkklahhh . hadoyayay !
then , aq malas nak gy ckola naek bas . so , aq suroh lah "my mom " anta aq gy ckola . HIHI . klu tak aq gy ckola with " ROSMALINDA NUSI " tapy disebabken dye ad masalah "teknikal " so , aq malas nak gy ckola sorang2 ! HIHOO !
pastuhhkenn ,, tetibe ad mecej lagyy .> aq kate , sape lah plaks nieyy ? hadoyy ! last sekli aq tengokk mcejj dari "si dye " HAHA . dye anta > hi , please call me back ? hrmm . aq ponn xthu nak call dye balek kerhh x ? . ntahlahh ! aq ponn xthu kenape dye sroh aq call dye . hrmm ,, so , aq ponn x call dye balekk . maybe , mlm kang kowtt aq call dye . HIHI . # lame betoll kau x topup ! hadoyy !
hrmmmmmm ,, keyhlahh nieyy jerr aq nak storyy at korngg .. HIHI . x tahu nak storyy apee .
* thankyouuverymuchh ! coz , bace story aq nieyy . walauponn tak bestt :) *
THE ENDD ! > haha ,, hihi , huhu
kbhaiiii.comm

No comments:
Post a Comment