hrmm , hrmm , hrmm .
kay , tdy fone letak at bilik . sebb tengh charger . hrm , masok bilik jap , tetibe you have 5 misscall . dari dia . kayy , sorry mmng tk dengar , silenttttttt fone . then , dye call lagy . hrm , kay aku angkat . suara dye laen . hrm , why ? aku pon tkthu , suara dye macam dye tengh demam . dye demam kerh ? aku pon tkthu . nk mesej , kredit tk ada . k sorryy . then , dye tnyer esok free kerh ? hrm , tuh jerkk . pastuh dye letak . aku pon tkthu , knapa . macam mara jerkk . :'(
#SORRY CAPITAL Z ♥ ♥ ♥


No comments:
Post a Comment